Tankar om kundsamarbete

På spaning efter kundens intressen och mål. John Rosencranz är kursledare, föreläsare och coach

I vilken grad är du och dina kollegor kundorienterade? Stäm av dina kundtankar med hjälp av coachen John Rosencranz inspirationspunkter.

Hur står det till med kundorienteringen i Svenska företag och förvaltningar? Ja, enligt Sverigestudien som årligen genomförs av Preera, Volvo IT, Fortos Management Consulting och Vidunderlig är det inte något speciellt prioriterat område.

Kunden/brukaren har varit totalt frånvarande på 20-i-topp listan samtliga tre år som undersökningen gjorts. Vilka trossatser och “sanningar” behöver ifrågasättas för att kunden ska bli mer närvarande i våra medvetanden?

John Rosencranz är föreläsaren, kursledaren och coachen som gärna låter sig inspireras av österländsk visdom. Stäm av hur din organisation ligger till genom att använda hans checklista för förbättrat kundsamarbete.

14 punkter som förbättrar affärsresultat och personligt välbefinnande

Läs fler artiklar om: Kundorientering

Mer om:

Share
Tipsa en vän Tipsa en vän

Om författaren:

RSSKommentarer (0)

Trackback

Kommentera




Om du vill att ditt foto skall visas med din kommentar, skaffa en Gravatar.